Friday, January 28, 2011

Study Week....

Assalam... rasanya macam baru minggu lepas jek aku reg utk sem 4... cepat nyer masa berlalu..pejam celik jek lg seminggu lagi dah nak exam final dah..erm aku x prepared ape2 pun lg . bila agaknya mood nak dtg ekk.. erm semalam aku bru dpt result midterm fm sgt sedih kot...aku tak tau rase nya dah buat sehabis baik kot... aku punyer cuai cikit jek telah menjejeas kn yg lain...nape lah aku careless sgt nie.. tp tak ape final ade mst buat btol2 xleh maen lg dah... cayok2... :).. erm mggu nie jugak cuti tahun baru cina, kebyakan student lain semua dah balik..aku jek xbalik2 lg.. erm nak er xnak ekk.. mcm nak mcm mls...ermm keliru tol lah.. erm xpayah lah kot study ok (study ker)... erm kepada yg dah bercuti selamat bercuti ok...kepada kawan2 aku yg akan mengambil final minggu depan gud luck okey.... semoge kejayaan bersame kite...:) 

No comments:

Post a Comment